Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 11:01:32 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/01866 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, G. H. Schüdlöffeli tee 
2, Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, G. H. Schüdlöffeli tee 2// 
Toome tee 2// Tülli tee, Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, Toome 
tee 2, Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, G. H. Schüdlöffeli tee 2// 
Gustav Heinrich Schüdlöffeli tee L1// Toome tee 2 (Kauplusehoone, 
Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Sademeveetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26890548>  (menetlus nr: 
416458), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (MARI-LIIS KIVIRAND) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister